Priešmokyklinio ugdymo pedagogė: „Mokytojos darbe nėra monotonijos“ - Apvalaus Kvadrato Mokykla

Priešmokyklinio ugdymo pedagogė: „Mokytojos darbe nėra monotonijos“

Kasdien vienoda rutina, automatiški veiksmai, nuobodžios užduotys ir nuovargis ieškant prasmės – tokių požymių nelabai pajus su vaikais dirbantys žmonės. Tai patvirtina ir Apvalaus kvadrato mokyklos priešmokyklinio ugdymo mokytoja Iveta Klikūnaitė, anksti ir nedvejodama pasirinkusi kelią švietimo srityje. 

„Nuo mažų dienų darželyje buvau ne tik ugdytinė, bet ir pagalbininkė mamai, kuri iki šiol dirba ugdymo srityje. Pati savo kelią ugdymo įstaigoje pradėjau prieš septynerius metus. Švietimo studijos buvo natūralus sprendimas ir neturėjau jokių kitokių norų. Darbas su vaikais man leidžia pajusti pilnatvę, kasdien sužinoti ir išmokti vis naujų dalykų ir įgyti naujų patirčių. Kiekviena diena ugdymo įstaigoje pilna naujų galimybių bei iššūkių, todėl darbas nėra monotoniškas ir pilnas įvairiausių spalvų. Mano, kaip pedagogės, didžiausias džiaugsmas yra spindinčios vaikų akys, kurios tavimi pasitiki, nori sužinoti, išmokti bei dalintis savo patirtimi“, – sako Iveta.

Ieško rakto į vaikų širdis

Pasak jos, nuostabiausias jausmas yra tada, kai vaikas įsitraukia į ugdymo procesą, mokosi dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje, geba spręsti iškilusias problemas. Visgi, vienas iš svarbiausių dalykų mokykloje yra bendradarbiavimas  – ne tik su kolegomis, bet ir su vaikų tėvais. 

„Mes niekada nepakeisime šeimos vaidmens, tačiau abipusis bendradarbiavimas, vieni kitų įsiklausymas leidžia pasiekti pačių geriausių rezultatų, kad vaikas jaustųsi gerai mokykloje. Visais laikais pedagogai susidurdavo su skirtingais iššūkiais. Ši profesija tuo ir yra unikali –  turi rasti raktą į kiekvieno vaiko širdį ir padėti jam augti šiuolaikiniame pasaulyje.  Labai svarbus yra vaiko ir pedagogo santykis, kuris turi būti pagrįstas tarpusavio pagarba, palaikymu ir bendradarbiavimu. Kiekvienas vaikas yra unikalus, todėl labai svarbu pažinti jį, surasti jo stipriąsias savybes, atpažinti jo poreikius ir rasti geriausią būdą, kaip jam padėti tobulėti“, – įsitikinusi mokytoja I.Klikūnaitė.

Mokykla – antri namai

Ji pasakoja, kad savo klasėje su vaikais mėgsta daug juoktis, stebinti vieni kitus, dažnai apsikabina vieni kitus, ne tik kai liūdna, bet ir kai labai linksma. Norint pasiekti geriausių mokymosi rezultatų svarbu sukurti stiprų ryšį su vaiku, kad jis galėtų pasitikėti ir pedagogu, ir visa mokyklos bendruomene. 

„Ugdymo įstaigoje svarbu laikytis susitarimų, tiek bendrų, tiek klasėje susikurtų. Man Apvalaus kvadrato mokykla yra tarsi antri namai, į kuriuos visada gera grįžti, kur kolektyvas, administracija palaikanti, motyvuojanti ir kurianti geras emocijas“, – teigia mokytoja.

Linkėdama gražios likusios vasaros, Iveta sako, kad laisvalaikį mėgsta leisti kūrybiškai, ne vienus metus lanko keramikos užsiėmimus, jie padeda atsipalaiduoti.

 „Atostogų metu planuoju daugiau laiko praleisti su artimaisiais, susitikti su senai matytais draugais. Ketinu pakeliauti Baltijos jūros pakrante ir aplankyti kaimynines šalis“.