Pirmokų mokytoja
Mokytoja Sandra į švietimo kelią žengė anksti – pirmąsias patirtis sukaupė dar studijų pradžioje, kai būdama pirmakursė pradėjo dirbti mokytojos padėjėja. Besimokydama ketvirtame kurse gavo pasiūlymą tapti pradinių klasių mokytoja. 2025-ųjų rugsėjį Sandra pasitiks jau penkioliktus metus mokykloje – su ta pačia meile, pagarba ir šiluma vaikams.
Emocinis saugumas – kertinis Sandros darbo principas. Ji tiki, kad vaiko ugdymas prasideda nuo saugaus santykio, saugios aplinkos, kur galima kalbėtis atvirai, reikšti savo jausmus, būti išgirstam. Sandra siekia, kad vaikai jaustųsi orūs, drąsūs reikšti savo nuomonę ir mokytųsi priimti sprendimus remiantis savo vertybinėmis nuostatomis. Jos klasėje lygiai svarbūs ir akademiniai pasiekimai, ir socialinė gerovė – ji padeda vaikams rasti draugų, jaustis priimtais bendruomenėje.
Šios mokytojos klasėje ugdymas – ir žinios, ir gyvenimo būdas. Sandra daug dėmesio skiria tam, kad pažinimo žingsnius pirmoje klasėje vaikas žengtų be įtampos, lydimas suaugusiųjų, kuriais pasitiki – šeimos ir pirmosios mokytojos. Glaudžiai bendradarbiaudama su pirmokų tėvais Sandra siekia, kad žinių pasaulis jiems vertųsi kviesdamas tyrinėti, klausti ir augti.
Kūrybiškai taikydama matematikos mokymo metodikos „Numicon“ principus Sandra padeda vaikams suprasti ir pamilti skaičių pasaulį. Jos klasėje vyrauja šiluma, ramybė ir pagarba – tai erdvė, kurioje vaikai gali būti savimi, mąstyti kritiškai ir mokytis be baimės.
Sandra – lydinti mokytoja, kuri vaikus mato kaip lygiaverčius bendrakeleivius. Ji kuria santykį, grįstą pagarba ir tikru žmogišku ryšiu, kuriame kiekvienas vaikas gali augti drąsiai ir autentiškai.
