Pagrindinio ugdymo vadovė, matematikos ir informacinių technologijų mokytoja

Jolita Verseckaitė – mokytoja, kuri tiksliuosius mokslus perteikia per žmogišką ryšį, mąstymą ir kasdienybės logiką. Su Jolita skaičiais ar kodais matematikos ir informacinių technologijų pamokose tampa priemonėmis pažinti pasaulį, kelti klausimus ir augti drąsiai.

Jolita – tikras STEAM žmogus: kurianti, eksperimentuojanti, mąstanti plačiai. Ji padeda mokiniams pamatyti, kad matematika ir inžinerija yra ir kūrybos dalis, ir saviraiškos įrankis. Jos ugdymo stilius skatina smalsumą, ieškojimus, nuolatinę refleksiją, o įkvėpimo semiasi iš realaus gyvenimo – iš to, kas vaikui aktualu čia ir dabar.

Dirbdama su mokiniais, Jolita daug dėmesio skiria tam, kad kiekvienas klasėje jaustųsi išgirstas, pastebėtas ir palaikomas. Ji tiki, kad saugi, pagarbi mokymosi aplinka yra būtina sąlyga, norint ugdyti vidinę motyvaciją ir ilgametį norą mokytis.

Kaip pagrindinio ugdymo vadovė, Jolita koordinuoja 5–8 klasių ugdymo procesus: padeda mokytojams derinti turinį, stiprina dalykinį ir metodinį bendradarbiavimą tarp specialistų. Jai svarbu, kad visa ugdymo sistema veiktų darniai, kaip gyvas, tarpusavio ryšiais grįstas organizmas, kuriame žinios ir žmogus yra vienodai svarbūs.

Jolitos darbo stilių apibūdina nuoseklumas, aiškus struktūravimas ir nuoširdus santykis su mokiniais. Ji geba tikslias žinias perteikti taip, kad jos būtų suprantamos ir prasmingos. Derindama sistemingumą su jautrumu, o organizuotumą – su gebėjimu reaguoti į čia ir dabar kylančius vaikų poreikius, Jolita kuria mokymosi procesą, kuris kelia pasitikėjimą ir kviečia dalyvauti. Mokiniai greitai pajunta, kad mokytis su ja – saugu, prasminga ir įdomu.