Trečiokų mokytoja
Margarita savo pedagoginį kelią pradėjo kaip muzikos mokytoja, tačiau laikui bėgant vis labiau ją traukė pradinio ugdymo turinys ir kasdienis darbas su jaunesnio amžiaus vaikais. Nusprendusi keisti kryptį, pirmiausiai ji leidosi į leidybos pasaulį, vėliau dirbo su skaitmeniniu pradinio ugdymo turiniu Nacionalinėje švietimo agentūroje. Vis dėlto noras grįžti prie tiesioginio darbo su vaikais niekur nedingo – pamačiusi kvietimą jungtis prie Apvalaus kvadrato mokyklos, Margarita nedvejojo. Ji jautė, kad čia – jos vieta.
Margarita – itin jautri, empatiška ir dėmesinga mokytoja, kuri sugeba išgirsti vaiką ir tada, kai šis dar neranda žodžių. Ji tiki, kad vaikas auga tuomet, kai jaučiasi saugus, matomas ir priimamas. Kiekvienoje pamokoje ji kuria aplinką, kurioje vaikai gali tyrinėti, klausti, augti savarankiškai ir drąsiai.
Svarbiomis pamokomis Margaritai tapo ir asmeninė patirtis – padėdama savo sūnui, turinčiam klausos negalią, ji dar giliau suprato, kaip svarbu pritaikyti ugdymą kiekvieno vaiko poreikiams. Ši patirtis stiprino jos įsitikinimą, kad mokymasis gali būti ne spaudimas, o kvietimas.
Muzikinė patirtis Margaritai padėjo ugdyti jautrumą, gebėjimą įsiklausyti ir matyti daugiau nei vien žinias. Ji tiki, kad mokytojas turi ne tik perduoti informaciją, bet ir lydėti, palaikyti, padėti vaikui išdrįsti būti savimi.
Apvalaus kvadrato mokykloje Margarita sako radusi tai, ko ilgai ieškojo – tikrą bendruomenę, kurioje pagarba, lygiavertiškas santykis ir jautrumas vaikui yra kasdienė praktika. Čia ji jaučiasi dirbanti savo svajonių darbą.
